Direct contact Telefoon (0544) 37 11 30
Tekstgrootte
Telefoon

Kwaliteit

Natuurlijk wil je het graag goed hebben bij De Lichtenvoorde. Met zorg en ondersteuning die bij jou past. Medewerkers van De Lichtenvoorde zetten zich elke dag in om dat voor elkaar te krijgen. Met het HKZ-keurmerk laten we zien dat we goede kwaliteit bieden en steeds ons best doen om ons te blijven verbeteren.

We verbeteren de kwaliteit bijvoorbeeld door met jou en je verwanten te praten over jullie ervaringen bij De Lichtenvoorde. Hiervoor hebben we speciale raden voor medezeggenschap. Daarnaast kun je je mening geven in het tevredenheidsonderzoek. Het bestuur neemt de uitkomsten van dit onderzoek mee bij beslissingen. Ook kun je je ervaring delen op ZorgkaartNederland. Hiermee help je nieuwe cliënten met een keuze maken en help je De Lichtenvoorde.  Zo weten we wat je belangrijk vindt. En kunnen we onze zorg- en dienstverlening verbeteren. In ons Kwaliteitsrapport 2017 lees je alles over wat we in 2017 hebben gedaan.

De zorg is mensenwerk. Er kan dus altijd iets misgaan. Ben je ontevreden of heb je een klacht? Dan kun je ons stappenplan volgen, zodat we samen een oplossing voor je vinden. We hebben een speciaal stappenplan voor de jeugd.