Direct contact Telefoon (0544) 37 11 30
Tekstgrootte
Telefoon

Doorverwijzen, hoe werkt dat?

Contact met het zorgloket
Wil je een cliënt verwijzen naar De Lichtenvoorde? Neem dan contact op met het zorgloket. Je kunt ook de cliënt zelf of een verwant vragen om dit te doen. Het zorgloket heeft een aantal gegevens van de cliënt nodig. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met persoonlijke gegevens.

Je kunt contact opnemen met het zorgloket door het contactformulier in te vullen. Als je het contactformulier invult, bellen we binnen drie werkdagen terug. Je kunt het zorgloket ook bellen op (0544) 37 11 30 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur). Of je kunt een mail sturen naar aanmeldingzorg@delichtenvoorde.nl. De contactpersonen bij het zorgloket zijn:

  • Elske Klein Gunnewiek
  • Celine van Hal
  • Tonny Klein Gunnewiek


Hoe gaat het verder?
Nadat je contact hebt opgenomen met het zorgloket, maken we telefonisch een afspraak voor een intake met de cliënt. Die intake kan plaatsvinden bij De Lichtenvoorde of ergens anders. Bij het gesprek zijn de cliënt en eventueel verwanten van de cliënt aanwezig. Eventueel kun je hier als verwijzer ook zelf bij aanschuiven. In het gesprek praten we verder over wat er speelt en wat de mogelijkheden zijn.

Vanwege wachttijden is het soms niet mogelijk om een cliënt direct te ondersteunen. Wij denken dan altijd constructief mee over een tussenoplossing.

Leidt het eerste gesprek tot een samenwerking? Dan kan de cliënt, een verwant of de verwijzer het aanmeldformulier invullen. Daarna maken we verdere afspraken voor een volgend gesprek en kunnen we starten met de ondersteuning.