Direct contact Telefoon (0544) 37 11 30
Tekstgrootte
Telefoon

Uitleg in begrijpelijke taal

Klik hier voor de uitleg van de persconferentie van 17 november over het coronavirus.
Klik hier
voor een uitleg over de regels van nu. De regels staan in een schema.
Klik hier voor de coronabasisregels.

Voorleesboek waar in verhaalvorm het coronavirus staat beschreven:
Informatief_Prentenboek_over_corona 

Informatieboekje van Koraal:

Klik hier voor het informatieboekje
Hierin staat wat het coronavirus inhoudt, welke maatregelen getroffen zijn en wat je zelf kunt doen om besmetting te voorkomen.

Kinderverhaal 'Hallo ik ben corona':
Klik hier voor het boekje.

Dit is een boekje met uitleg over het coronavirus. Ook zitten er achterin enkele werkbladen die je kunt invullen.

Steffie legt corona eenvoudig uit:

Klik hier om naar de website van Steffie te gaan

Deze boekjes zijn bedoeld om te praten over je gevoelens:
Klik hier voor de website waar je de boekjes kunt vinden